lindakullander

Alla inlägg under februari 2013

Av Linda Kullander - 13 februari 2013 12:09

Tja tja nu tänkte jag blogga om att vara stark och då menar jag att har du fått en massa skit för minsta lilla eller är du mobbad så va stark vet att det inte är lätt men försök tänk på alla som är snälla mot dig och hur dom skulle vilja se dig och inte vilja se dig.! Jag menar att du måste eller ja försöka tänka på dina nära och kära. Jag har också fått en massa skit från en och samma person och det är inte lätt att vara stark men jag tänker på dom som vill mig väll och inte dom som vill mig illa!. Så va stark + ha en bra dag//Linda

Av Linda Kullander - 6 februari 2013 13:24

Tja tja bloggen just nu sitter jag och väntar på att vi ska börja NOn sen slutar jag?. Dagen i dag här gått segt och vi hade utsläpp i morse jävligt jobbigt att gå upp så tidigt men så är det och ha häst och det är det värt för mig i alla fall??. Te helgen ska jag ha Aimie det ska bli kul och i dag har jag Tequila så jag ska göra allt åt henne så snälla Veronica slipper åka ut snällt? Jag vet? haha?. Ni får ha en bra dag puss o kram //Linda?

Av Linda Kullander - 3 februari 2013 09:54

Tja tja bloggen och god morgon ni sitter jag vid min gamla dator det vill säga inte min skol dator   . Kom ihåg att det har kommit upp en frågestund så då har ni chansen att ställa frågor till mig bra va??. Nu ska jag gå och göra i ordning mig ha en bra dag puss o kram//



Av Linda Kullander - 1 februari 2013 21:26

Tja tja bloggen nu kommer det en frågestund där ni kan ställa seriösa frågor till mig.

 

 

 

 

 

Presentation

Hej kul att just du hittade hit jag hoppas att du kommer tycka min blogg är bra:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards