lindakullander

Direktlänk till inlägg 16 maj 2013

-Rast-

Av Linda Kullander - 16 maj 2013 12:45

Tjoo bloggen nu sitter jag åter igen ensam i grupprumet fast Leo om typ nyss så jag är inte helt:P Karro sa att dom skulle vara ensamma igen fast då fattar jag inte varför Frida får vara med men inte jag känner mig utanför nu men jajade bryr sig bara om att dom är bff och då ska man stöta ut dom andra  . Man blir faktiskt ledsen om ni läser min blogg JAG BLIR FAKTISKT LEDSEN!!!:(

 

 

Jaja fem över 1 ska vi ha SO sen har vi IUP sen slutar vi. Vi slutar tio i 3 idag en lång dag om ni frågar mig :).

 

Efter skolan ska jag hem och äta lite mat sen ska jag vidare till stallet och starta kafeterian åt Amanda som ska stå åt oss i typ 2 h ellar vad det nu är för jag har hoppträning får 18:15-20:45. Fast då hoppar jag med 2 hästar Whoopie och Nellie.

 

Ni har väll inte glömt att följa mig på instagram ? i så fall kan ni hem gärna (stavning) göra det : lindakullander.

 

I SO har vi precis börjat läsa om rommariket tråkigt men så är det ni får ha en bra dag så hörs vi //  

 

     

 

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Kullander - 14 oktober 2013 09:50

Tja tja bloggen idag är det måndag och jag är piss trött men jag ska berätta lite om min helg så det ska jag göra nu   .   Lördag: Då hade jag och Bella en hel dag i stallet och bara pyssla vi åkte till stallet vid 10. Sedan mockade jag alla boxa...

Av Linda Kullander - 11 oktober 2013 12:16

Hej hej bloggen nu är jag tillbaka efter ungefär 4-5 månader paus innan pausen gick jag i 7an nu går jag i 8an. Det har hänt en hel del sen sist och jag har mer att skriva om nu än förr. Nu är jag även blond och inte brunhårig det kommer nog en bild ...

Av Linda Kullander - 22 maj 2013 23:26

Tänkte bara säga godnatt alla godingar där ute inte för att nån läser min blogg men ändå. I möra går jag te tio i 3 gör lång dag. Matte provet gick bra förutom 2 frågor men i alla fall. Jaja godnatt!...

Av Linda Kullander - 22 maj 2013 10:19

Hej hej bloggen idag fick jag ett nytt skal det kommer bild lite senare det är svart med rosa prickar :). Sorry för att jag inte har bloggat på ett par dagar nu jag har lite granna glömt bort att blogga ;p. Snart ska vi ha SO inte så kul men det går ...

Av Linda Kullander - 18 maj 2013 23:32

Tjoo eller ska man kanske säga god kväll :) just nu sitter jag och kollar på Eurovision song contest finalen jag har bara röstat på Danmark (stavning) för att deras låt bar bäst jag tyckte att årets bidrag sög jämfört med förra året STOR besvikelse. ...

Presentation

Hej kul att just du hittade hit jag hoppas att du kommer tycka min blogg är bra:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards