lindakullander

Alla inlägg under mars 2013

Av Linda Kullander - 31 mars 2013 13:15

Tjo tjo bloggen det här är lite sent men glad påsk   i möra börjar mitt påsk lov det ska bli kul i veckan har jag varit sjuk   och det var jobbigt. Idag åkte jag o Maria ut te stallet 10:45 då Embla skulle rida Nellie och Embla bor i Stockholm så hon rider bara på lov men hon kan inte så mycket än hon började rida förra året tror jag hon rider på ridskola i Stockholm  . Och senare typ vid 3 4 ska jag ut igen för Nellie ska jag rida i och med att hon måste jobba och det kan inte Embla än så då ska jag rida ut  . Ni får ha en bra påsk puss o kram//Linda  .

 

  

 

     

Av Linda Kullander - 2 mars 2013 08:22

Tjo tjooo bloggen sorry för dåligt bloggat pga: att jag nt haft tid

och haft mycket skolarbete. Nu har jag i alla fall bakat kladdkaka nu så här på morgon kvisten haha  . För att jag och syrran ska stå i kafeterian (stavning?). Igår red jag både Whoopie och Nellie

Whoopie: Fick hoppa en sockerbit (55cm) för att träna så att hon lyfter på sina ben för att hon slarvar med det.

Nellie: Fick gå lite dressyr för att hon behöver det  .

På måndag är det skola igen för denna vecka har vi haft sportlov götttttttttttttt!!!!. Ni får ha en bra lördag så hörs vi puss o kram//Linda     

Presentation

Hej kul att just du hittade hit jag hoppas att du kommer tycka min blogg är bra:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards