lindakullander

Alla inlägg under november 2012

Av Linda Kullander - 29 november 2012 20:05

Tjo tjooo bloggen idag har jag varit sjuk igen hade as ont i huvudet och är förkyld igen nu är det 2 dagar kvar till stlm jippi jag och Ella längtar  . Jag har just kollat in ett par snygga stigbygglar jag ska köpa på lördag om dom finns   

vist är dom snyggga kommentera vad ni tycker   .

I morgon ska jag i alla fall te skolan eller ja ska försöka i alla fall. På söndag ska jag hoppa för Fredrick för träningen blev flyttad tagga träning då kl:10:00 på möra kommer vara jätte tröttt men jaja. Nu ska jag äta lite kvällsmat och sen gå och lägga mig ha en bra kcäll och godnatt//  

 

 

Av Linda Kullander - 28 november 2012 10:24

Tjjooo bloggen sry att jag nt bloggat på ett tag men har nt haft tid. Idag har jag ett test i so kan nt ett piss och i morse hade vi engelska prov:-(. När jag gick te skolan går jag alltid förbi mormor för det är bara en skog i mellan oss och då fick jag sjus te skolan TACK MORMOR<3 nu ska jag gå i på min so lektion ha en bra dag bye//Linda:-)

Av Linda Kullander - 27 november 2012 08:34

Tjooo bloggen nu sitter jag i skolan vi har inställd bild jippi  . På Lördag ska jag te Stocholm med Ella och U-sek kul kul  . Idag har vi idrott men det har jag ingen lust med. Idag hade vi utsläpp i stallet och jag försov mig men mamma blev nt sur tack och lov. Nu ska jag dra bye//        

 

     

 

Av Linda Kullander - 26 november 2012 10:49

Tjoo bloggen nu sitter jag i skolan   snart ska jag ha spanska och jag är en trött cheeeyyy. Idag ska jag rida dressyr på Nellie hoppas det går bra . På Lördag den 1 dec ska jag te Stockholm och jag ska få träffa NELLIE BERNTSSON kan ni fatta jag ska till och med prata med henne  OMG det ska bli as kul längtar som fan  . Nu ska jag snart dra te lektion ha en bra dag bye//  

 

 

Av Linda Kullander - 23 november 2012 21:11

Tjoo blogge idag har jag ju tagit min sista livmoderhalscanser dos 3 jippi inga mer SPRUTOR!!! det gjorde jätte ont men nu är den ju tagen har as ont i armen. Kommer nt blogga jätte mycket nu är jätte trött så kommer nog blogga mer i möra. Jo i möra ska jag hoppa lite hinder på min älskade Nellie   nej nu ska jag vara så fräck att jag går och lägger mig godnatt //  

 

 

Av Linda Kullander - 23 november 2012 07:47

Tjooo bloggen idag ska jag ta spruta dos3 inte kul den gör as ont. Nu är jag på väg te skolan och det är jätte mörkt:-( idag har jag på mig ett par svarta mjukis byxor ett lilla linne och en blå huvtröja. Det blev faktiskt rätr snyggt:-) sys sen och sorry att jag nt blogga igår glömde puss och kram<3.// Linda

Av Linda Kullander - 22 november 2012 13:39

Tjo bloggen nu sitter jag på lektion har no tråkigt japp. I dag ska jag rida dressyr tråkigt japp hatar dressyr men det är bra för en hopp ryttare och en hopp ponny nu måste jag sluta blogga hör av mig sen om resultat puss och kram //linda <3

Av Linda Kullander - 21 november 2012 16:11

Tjooo bloggen!! snart ska jag te Liina fast ska ha henne hos björn så det ska bli kul!!! ska cykla om 3min så ska snabb blogga nu så ni vet vad som händer och är på ge.  Bloggar mer sen puss puss haha :)//   jo sorry för sudig bild förut    

Presentation

Hej kul att just du hittade hit jag hoppas att du kommer tycka min blogg är bra:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards