lindakullander

Alla inlägg den 16 november 2012

Av Linda Kullander - 16 november 2012 20:14

Tjooo bloggen idag har jag ju varit i skolan tråkigt som vandligt vast det var kul med slöjd men det tråkiga va att jag nt blev klar med mitt mobilfodral som mamma skulle få för i morgon fyller mamma år. Just nu myser jag med syrran det är as mysigt vi kollar på film och samtidigt bloggar jag ju men aja  sen har vi släkt lampan också har vi mitt doft ljus tänt så det är en hög mysfaktor sen ska jag kolla på x-faktor tror jag men vet ej    I möra ska jag hjälpa mamma att färga hennes hår det är kul att färga håret åt andra. Själv färgar jag jätte ofta jag har färgat mer än 50 gånger på 2 år. I dag had jag nt Liina för att dom skulle bort men ska ha henne en annan dag.      Hon är jätte SÖT!!!!.  

 

 

 

 

Nu orkar jag nt blogga mer åter kommer i möta godnatt  //  

 

 

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej kul att just du hittade hit jag hoppas att du kommer tycka min blogg är bra:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards