lindakullander

Alla inlägg den 22 maj 2013

Av Linda Kullander - 22 maj 2013 23:26

Tänkte bara säga godnatt alla godingar där ute inte för att nån läser min blogg men ändå. I möra går jag te tio i 3 gör lång dag. Matte provet gick bra förutom 2 frågor men i alla fall. Jaja godnatt!

Av Linda Kullander - 22 maj 2013 10:19

Hej hej bloggen idag fick jag ett nytt skal det kommer bild lite senare det är svart med rosa prickar :). Sorry för att jag inte har bloggat på ett par dagar nu jag har lite granna glömt bort att blogga ;p. Snart ska vi ha SO inte så kul men det går nu är det bara 23 dagar kvar till skolavslutning :) jippi. Skalet var min försenad födelsedags present skalet var as fint och bra tyckte jag för att man kan ha kort och pengar på insidan det är ett heltäckande skal kallar man det för.




Igår red jag och Bella ut det var kul och idag ska jag och Andrea rida ut.

Jag har fått min mobil tillbaka om jag inte sa det dom har bötit ( stavning) ut den helt och hållet så jag fick en helt ny mobil det var bra :). Nu ska jag snart spela något spel på mobilen :). Ha en bra dag //Linda

Presentation

Hej kul att just du hittade hit jag hoppas att du kommer tycka min blogg är bra:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards