lindakullander

Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Linda Kullander - 2 januari 2013 16:01

Här kommer veckans låt puss o kram//  

 

 

 

Av Linda Kullander - 2 januari 2013 15:52

Tjoo tjoo bloggen som ni säkert vet om ni har läst min andra blogg så har jag haft tanvärk  inte kul alls det gjorde jätte ont så vi åkte te tandläkaren i dag och kolla vad som vad fel men dom hittade ingen ting dom testade det mesta dom tog kort inne i munnen dom testa nån is maskin som de blåste på tänderna där man har ont så ska det isa i tänderna men det gjorde det inte på mina 2 sista tänder på vänster uppesida sen slippade han och nu har jag fått tabelleter men om det inte blir bätter ska mamma ringa i morgon i så fall för han sa också i värsta fall är det en död nerv och då måste man ta bort den. För när jag ska borra eller ta bort en tand måste dom ge mig lugnande så att jag blir typ full haha  . Och mitt packet från nelly har inte kommit än och det ska antingen komma idag , i möra eller på fredag så jag hoppas att det kommer snart men det vet man ju inte

 

puss o kram//  

 

 

Presentation

Hej kul att just du hittade hit jag hoppas att du kommer tycka min blogg är bra:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards