lindakullander

Alla inlägg den 11 december 2012

Av Linda Kullander - 11 december 2012 21:26

Tjo tjo bloggen ny sitter jag i Marias rum i hennes säng den är jätte mjuk jag löver<3 love it. I möra är sista dagen jag tänker vara sjuk då på torsdag ska jag te skolan. Undrar vad mamma köper gör något jag kan äta i möra att leva på en tom mage i 2 dagar är ingen höjdare. Jag är fortfarande jätte förskyld och jag snyter mig varannan minut inte kul:(. Som vandligt lyssnar jag på rix efen (stava). Just nu är det inte då jätte bra musik hoppas det kommer bättre // Linda

:(

Av Linda Kullander - 11 december 2012 13:16

Tjo tjo bloggen idag är jag hemma för att jag är sjuk inte kul. I morgon eftermiddag får jag i alla fall åka te Nellie. Idag hade vi utsläpp i stallet det var kalt och mörkt. Min syster Kridtina är också sjuk jag tror att jag har smittat henne, hon jag ju också en iPhone 4S fast i svart. Jag skulle aldrig köpa en svart inte illa ment till ett som har en svart men jag älskar mest vit så det blev en vit. Maria och mamma köpte experia mamma har en större skärm än Maria och Maria har en mindre skärm. Ni får kommentera vad ni vill ha för vidios för jag vet ku inte vad ni gillar att kolla på jag vet bara vad jag skulle vilja kolla på;) . På torsdag ska jag möta Carro i skolan sedan ska vi gå till kyrkan för lucia. Just nu halv ligger jag i min säng och lyssnar på spotify på datorn och bloggar på mobilen det är ändå rätt mysigt // Linda

Presentation

Hej kul att just du hittade hit jag hoppas att du kommer tycka min blogg är bra:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards