lindakullander

Alla inlägg den 22 december 2012

Av Linda Kullander - 22 december 2012 12:19

Tjo tjo bloggen förlåt att kag inte bloggade igår men jag var för trött det var en lång dag i går och en rolig dag. Jag fick ju 4 julklappar i går av Natti gick jag 2 st Marabou mjölkchoklad kakor av Carro gick jag ett bff halsband det var jätte fint! Av den andra Karro fick jag en toffee ask och av Robyn fick jag nöt crème fast det såg ut som leverpastej fast det var inte det;) . I betyg fick jag E i alla utom 3 sen fick jag D i bild och historia och F i engelska:( men jag har alltid haft svårt för engelska men nästa termin ska jag bannemej få E i engelska!!!. I går hoppade jag nellie det gick jätte bra och i dag ska jag kanske hoppa whoopie men det vet jag inte i alla fall har jag tränings värk i mina ben det gör as ont. Jag livar att blogga ikväll hur trött jag en är sp ska jag det puss o kram och ha en bra dag// Linda

Presentation

Hej kul att just du hittade hit jag hoppas att du kommer tycka min blogg är bra:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards