lindakullander

Alla inlägg den 30 december 2012

Av Linda Kullander - 30 december 2012 17:16

Tjo tjoo bloggen ny sitter jag i stallet och har tandvärk sen 2 dagar tillbaka och det gör as ont och det är inget att rekommendera!. Det kommer en ny header när mina nya kläder har kommit:). Igår hoppade jag Whoopie och det gick as bra och hon stannade inte en ända gång och det har aldrig hänt förut och jag är as glad för det :)!. Idag bär jag red Nellie så fick jag tillbaka min tandvärk för när jag vaknade i dag så var fen borta så jag hatar mina tänder men det sitter lite upp i tandkötet också!. I möra är det nyårsafton och jag ska inte sjuta några raketer i år för det råkar jag inte. Jag hoppas att ni får ett bra nyår i möra och sjut inte för många raketer för att det finns ju faktiskt hundar som är jätte rädda för raketer så ta det lugnt med dom för man ska faktiskt respektera det!!!!!!!. Nu ska jag hjälpa te lite i stallet puss o kram//Linda

Presentation

Hej kul att just du hittade hit jag hoppas att du kommer tycka min blogg är bra:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards