lindakullander

Alla inlägg den 20 december 2012

Av Linda Kullander - 20 december 2012 22:17

Tjo tjobloggen idag i skolan hade vi inte någon vandlig dag utan på för middagen såg vi på film i aoulan och på eftermiddagen hade vi DJ men rökmaskiner. Brandkåren hade kommit till skolan i morse och stängt av brandlarmet men det blev så mycket rök att det gick i gång i alla fall och 3 brandbilar kom vilken dag + att vi fick stå ute i cirka en kvart och frysa inte kul.!! Det fanns också massa pyssel runt om kring det var tex: pepparkaks bakning det var spel i cafet och julkort/pyssel uppe i bildsalen den ligger högst upp i hela skolan.   I möra ska jag få 4 paket och jag ska ge bort 4 paket kuull för att jag karro carro robyn och natti ska byta kul.!!

Idag har jag även städat mitt rum jag HATAR att städa det är det värsta som finns!!

Vi hörs mer i möra då berättar jag vad jag har fått för betyg jippi och vilka julklappar jag har fått!!   puss o kram//  

 

 

 

Presentation

Hej kul att just du hittade hit jag hoppas att du kommer tycka min blogg är bra:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards